#HVG Extra Business





Miért károsak a generációs sztereotípiák?
 

Miért károsak a generációs sztereotípiák?

Az elkövetkező évtizedekben három olyan problémával is farkasszemet kell néznünk, amely egységes generációs identitás után kiált - vallja Nemes Orsolya generációkutató. Ez pedig csak olyan légkörben lehetséges, amelyben a kihívások leküzdése érdekében együtt törekszünk rá, hogy a nemzedékek közötti különbségek ne elszigeteljenek minket, hanem előnyt tudjunk kovácsolni belőlük. Részlet.

HVG Extra Business HVG Extra Business

Ön egészségesen él? Olvassa el ezt, és gondolja át újra!
 

Ön egészségesen él? Olvassa el ezt, és gondolja át újra!

Két dolog felbecsülhetetlen, bár mindkettőt csak akkor értékeljük, amikor épp nincs – az időről és az egészségről van szó. A siker üldözése közben sokszor mindkettőt elveszítjük, majd amikor erre rájövünk, pénzen próbáljuk meg visszavásárolni legalább az egyiket. Pedig érdemesebb lenne inkább menet közben odafigyelni, mit és mire áldozunk.

HVG Extra Business HVG Extra Business



A csapat akkor jó, ha minél színesebb
 

A csapat akkor jó, ha minél színesebb

Céges környezetben az állásinterjúk gyakori része az olyan kérdőív, amelynek segítségével pluszinformációk is megtudhatók a jelöltről. Melyek a leggyakrabban használt kérdőívek, mi alapján mérnek és mire jók?

HVG Extra Business HVG Extra Business